2012. június 3., vasárnap

Túró Rudis Muffin :)

Túró Rudis Muffin!

A világ egyik legfinomabb és legegyszerűbb sütije :)
Annyi az egész hogy megcsinálom a muffin tésztáját.A kapszlikat negyedig töltöm beleállítok egy fél óriás rudit (fontos hogy ekkora legyen én csak egy sima felét tettem bele és kevés lett nem baj ha kilóg ránő a tészta sülés közben) ismét egy kanál muffin tészta sütőbe dob és kész is :)
Én 180 C'on sütöttem nem is tudom meddig :) kb 15 max 20 perc nagyon hamar kész van tűzpróbával érdemes ellenőrizni.

hozzávalók kb 18 darabhoz:
  • 2 bögre liszt
  • 1 bögre cukor 
  • 1 bögre tej
  • 0,5 bögre olaj
  • 1 tojás
  • 1 cs sütőpor
2,5 dl-es bögrét használjatok!

A menete amit fent leírtam.Jó étvágyat hozzá.

u.i:
Ez a világ legjobb alapreceptje bárhogy lehet tovább variálni, lekvárral, gyümölccsel, kakaóporral, csokidarabokkal stb...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése