2012. június 12., kedd

Kávékrémes bonbon :)

Kávékrémes bonbon!

Nagyon egyszerű bonbon.
Praliné Zsuzsi kávés csodája ihlette végül átvariáltam de az alap ötlet tőle származik :)
Nem volt elég fehér csokim így étcsokis burkot csináltam neki.

A töltelék:
- 1 tábla fehér csokis Milka
-fél csomag nescafé por alakban
-ici-pici vaj (kb 1 kávéskanál)

Ezt összemelegítem és miután kihűlt megtöltöttem a bonbonokat majd talpaztam.
Isteni finom lett :)
A krém frissen kicsit híg de pár óra múlva nagyon jó közepesen kemény olyan igazi bonbon töltelék lesz belőle :))))







2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nagyon jól hangzik ez a recept, szeretném is kipróbálni ajándékba anyukámnak!
    A fél csomag nescafé alatt mire gondoltok? A kis zacsis 3 az 1-ben csomagra?
    Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dorki!

      Igen, arra gondoltam a kis csomagra.
      Én még csak nem is Nescafét vettem, hanem valami gagyit a CBA-ban de azzal is tökéletes lett.Viszont közben érdemes kóstolgatni a krémet hogy neked hogy jó.Van akinek elég kevesebb kávé, van aki intenzívebben szereti.

      Sok sikert hozzá, nagyon jó kis ajándék lesz:
      Evelin :)

      Törlés