2012. június 3., vasárnap

Töltött szalámis, sajtos bundáskenyér

Tőlem szokatlan módon most nem egy sütit hoztam hanem egy vacsora ötletet!

Töltött szalámis, sajtos bundáskenyér!

A hozzávalók:

- pár szelet vastagabbra szeletelt kenyér
-pár karika paprikás kolbász (vagy bacon vagy sonka vagy kinek-kinek ízlése szerint)
-jóó sok lapka sajt
-10 tojás+2 csipet só +1 kis tej

A szeletelt kenyérbe vájtam egy nagyobb lyukat.
Késsel nem ment akkor szétesett de van jó éles szikém azzal sikerült :)
(aki nem akar szórakozni vegyen toastkenyeret 2 szelet közé pakoljon nyomja össze és folytassa a továbbiakban  úgy ahogy én).
Szóval kenyérbe lyukat vájtam tettem bele pár pár karika paprikás kolbászt és beledugtam 1 szelet lapka sajtot.Így forgattam bele a felvert sózott tojásba majd ment sülni a forró olajba.A lyuk az oldalán nem zavar be ugyanúgy kisül nem esik ki semmi belőle.
Amikor megsült akkor még frissen, forrón tettem a tetejére is lapkasajtot tök jól ráolvadt.
Naggyon finom sűrűn fogok ilyet csinálni :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése