2012. június 14., csütörtök

Kolbászos-szalámis-baconös-kukoricás pizza :)



Kolbászos-szalámis-baconös-kukoricás pizza :)

A feltét igény szerint variálható :)
Én most úgy készítettem hogy jó vastagon megkentem paradicsomszósszal (ez most üveges volt nem házi) aztán beterítettem mindenféle földi jóval.Paprikás szalámi, kolbász, sült bacon és kukorica majd vastagon megszórtam trappista sajttal (még jobb ha füstölt és mehet a sütőbe)
180 C'on légkeverésen nagyon hamar kész lett kb 25 perc :)

A tészta:

 Hozzávalók:

60 dkg liszt,
3 csipet só,
2dl tej,
4dkg élesztő,
Kb 1,5 dl víz,
1/2 dl olaj,

A világ legjobb és legfinomabb tésztája ez :)))
A szárazanyag az a mennyiség ami meg van adva fixen.
A tejjel és a vízzel kell trükközni hogy könnyen nyújtható gyúrható tésztát kapjunk :)
Most nem méricskéltem pontosan de kb ennyit vett fel.
1 óra a kelesztés-dagasztás,utána kinyújtom tepsi méretűre olajjal megszoktam kenni a tetejét, villával megszurkálom megy rá a mindenféle finom feltét a sajt és kész :)
Ebből a mennyiségből nekem 2 nagy tepsi lett vacsora+reggeli :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése