2012. június 3., vasárnap

(Majdnem) Subway szendvics :)

(Majdnem) Subway szendvics :)

Régen mikor a Subwayben voltam üzletvezető a kedvenc bagettem a parmezános oregánós volt.Amikor eljöttem ez hiányzott a legjobban hát kitaláltam hogy sütök itthon :)
Sütöttem egy sima kiflit (Limara vajas kiflijéhez hasonlít leginkább) de pár hozzávalót kihagytam, felcseréltem benne.Miután összeállt a kifli tésztája benedvesítettem a tetejét és jó alaposan megforgattam parmezános-oregánó keverékben.
Vettem ilyen zacskós reszelt parmezánt meg sima Horváth Rozis morzsolt oregánót és összeráztam egy dobozban.Miután ebben megforgattam ment kelni majd sütöttem.Miután elkészült tonhalkrémmel kentük meg (ezt is imádtam a subwayben) és tettem bele paradicsomot, paprikát, hagymát ki-mit ízlése szerint.Bátran állítom hogy valami isteni lett! És mennyivel olcsóbb  mint az említett étteremben :)))

A kifli:

Hozzávalók:
  • 3 dl tej
  • 1 tk. só
  • 1 ek. cukor
  • 60 dkg liszt
  • 10 dkg vaj (nem margarin)
  • 3 dkg élesztő
A hozzávalókat összedolgoztam belehempergettem a fűszerbe és kb 1 órát kelesztettem.
Ezután előmelegített sütőben légkeverésen 200C'on kb 15-20 perc alatt készre sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése