2012. február 11., szombat

Kapros-juhtúrós batyu :)

Egy nagyon kedves barátnőm Mona adta ezt a receptet :)
Nagyon finom így sósan is el tudom képzelni édesen is mondjuk csokitöltelékkel :)
Hamarosan ki is próbálom úgy is.
Én most juhtúrós-kapros verzióban készítettem el.


 *18 dkg DW sütőliszt
• 25 dkg. vaj
• 5 evőkanál hideg víz
• 1 evőkanál ecet
• Só
• 1 tk búzasikér.
Töltelék:
• 15 dkg. juhtúró
• 1 egész tojás+ 1 a tetejére.
(én kis kaprot is vágtam bele)
A tészta hozzávalóit alaposan összegyúrom, amíg egy puha tésztát kapok. Ha az evőkanalad mérete eltér az enyémtől:), tehetsz még lisztet. Hideg helyen pihentetem 1 órát . A töltelékhez, összekeverem a túrót az egész tojással. A tésztát, lisztezett deszkán vékonyra nyújtom, háromujjnyi csíkokra vágom, majd ezekből kockákat vágok. Minden kocka közepére halmozok a töltelékből, széleit lenyomkodom egy villával, a felvert tojással megkenem, sütőpapírral bélelt tepsire rakom, majd előmelegített sütőben, 180 fokon kb. 30 percig pirosra sütöm.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése