2012. február 26., vasárnap

Bonbont gyártok :)

Van egy blog a Praliné Pradicsom ahol Praliné Zsuzsi alkotásit csodálhatjátok meg.
Nekem van szerencsém őt ismerni így várható volt hogy előbb utóbb nem tudok ellenállni a képeinek és általa megfertőződve én is ki fogom próbálni a bonbonkészítést.
Amikor először eszembe jutott hogy kéne csinálni valami bonbon félét akkor még nem volt semmi eszközöm pl szilikonforma így egy jégkockatartóban olcsó csokiból temperálás nélkül készült valami förmedvény :)
Ő volt az:




Arra rájöttem hogy a jégkockatartó nem megfelelő de formára még mindig nem akartam beruházni... :) Ekkor jött a lányom kis műanyag doboza amiben mogyorókrém volt.Ez az:


Ebben is készítettem ami ilyen lett:

Ez már nem volt olyan csúnya de nekem nem tetszett és elég nehezen jött ki a formából.


Ekkor jött az én drága férjem aki elő karácsonyi ajándékként megajándékozott egy profi szilikonformával :)
Na azóta az alkotásomnak csak a kreativitásom szab határt gyönyörű bonbonokat készítek vele.
Arra is rájöttem már hogy kell a temperálás megéri a macera mert minden bonbonom gyönyörű szép fényes, csillogó :) A temperálásról itt ír Zsuzsi ő jobban el tudja magyarázni mint én :)
Most mutatok pár bonbont amit azóta készítettem.







Egy jó formával és jó minőségű csokival (ami nem feltétlenül a drága) bárki tud gyártani.
Az Aldis, Lidl-s Cba-s csokik mind beváltak nekem.
Ha valaki diétásat akar akkor ahhoz Ritter Sport diet vagy pedig DW ét vagy bézs vagy tejcsokit ajánlok! A linken találjátok!!! :)
Ugyanaz az élmény lesz büntetlenül mint a sima csokiból :)
Ha kifogytok az ötletekből érdemes benézni Zsuzsihoz aki mindig képes valami újat mutatni :)
Itt jól látszik a különbség a régi és a mostani alkotásaim között nem utolsósorban megtaláljátok itt Zsuzsi facebook-os oldalát is ahol követni tudjátok őt :)

Sok sikert mindenkinek!!! :)))

1 megjegyzés:

  1. Evelin, nagyon aranyos vagy, köszönöm a kedves szavakat! Gyönyörű bonbonokat csinálsz, tiszta profi lettél!!

    VálaszTörlés