2012. január 24., kedd

Kajszibarackos fánk :)

Ma a lányommal fánkot sütöttünk :)
DW porból készítettük és kajszibaracklekvárt töltöttünk bele.
Egész délelőtt azon gondolkoztam hogy hogyan töltsem bele a lekvárt mire rájöttem hogy a gyógyszertárban veszek fecskendőt és meg van oldva :)
15 forintért lett tök jó töltő eszközöm :)))
Ehhez a recepthez leírás nincs csak a por+4 dl víz és némi lekvár kell hozzá :)
Elég sok lesz belőle nem folyik szét alaktalanra én kanállal szaggattam bele és szép gömb lett.Amikor megsül az egyik oldala magától megfordul az olajban tök muris ilyet még nem is láttam.Nagyon nagyon gyorsan sül érdemes kis lángon csinálni.Mire az utolsó pár db-ot az olajba tettem már vehettem ki az elsőket.Percek alatt kész van :) Nekem kb 50-60 db lett de én nem ilyen nagyon minit csináltam :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése