2012. január 25., szerda

Házi készítésű kockatészta.

Pár bejegyzéssel ezelőtt írtam hogy kaptam a DiaWellnesstől ajándékcsomagot.
Tésztát mindig szerettem volna saját kezűleg csinálni de gép nélkül nem mertem neki állni.
Viszont ebben a csomagban volt kifejezetten tésztaliszt így nekiálltam...

1 kg-os a liszt és a feléből csináltam.Fél kiló lisztet használtam fel amihez mindössze 3 tojást és egy kis vizet adtam.Mikor kész lett szárazon 80 deka lett belőle de kifőzve még hihetetlenül megduzzad... Először nem is gondoltam úgyhogy az első adag kicsit vastag lett (úgy is isteni volt) de utána már extra vékonyra nyújtottam és a második adag már szép is lett nem csak finom.Én nagy kockát csináltam krumplis tészta lett belőle.A család imádta ezentúl többet nem veszek tésztát mindig én fogom gyártani a szülinapomra már kértem is egy tésztakészítő gépet :)
Árban is nagyon jó az 1 kilós tésztaliszt 1820 ft.Én a feléből készítettem és vékonyra nyújtva 4 csomag 20 dkg körüliek lettek.Tehát az 1 kilósból 8 csomagot tudok készíteni így csomagja 230 forintra jön ki.És annyira megduzzad hogy egy csomag bőven elég egy evésre.
 Bátran ajánlom mindenkinek :) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése